Hoodheroes sammen med Odenos robot
Odeno upload faktura
Odeno - CSR gjort nemt
Odeno growth

Rating – kundeservice

Odeno rater teleselskabernes kundeservice i forohold til ensartede og fastsatte parametre for at skabe et ensartet datagrundlag. Kundeservice parametrene er: 

  • Kundeservice åbningstid.
  • Overvågning af ydelser 24/7.
  • Uddannede kundeservice medarbejdere.
  • Svartid inden for åbningstid. 
  • Personlig kontakt person.
  • Teleselskabet SLA.
Indhent tilbud

Rating af produktportefølje 

Der er stor forskel på hvor dybt og hvor bredt teleselskabernes produktportefølje er og derfor kan det variere meget i forhold til hvem der kan være den rigtige afhængig af typen af produktet og løsningen. Nogle selskaber tilbyder internet som eneste produkt, andre kun mobiltelefoni og så er der selskaber som kan tilbyde det hele. Odeno rater selskaberne på følgende parametre: 

  • IT-sikkerhedssystemer 
  • IoT (Internet of Things)
  • Mulighed for op/ned skalering af abonnement 
  • IP-telefoni & muligheden for softphone 
  • Antallet af integrationsprogrammer
  • Muligheder i henhold til funktioner i en omstilling
odeno strømligner dine forretning
Odeno sørger for at du kan sidde med benene oppe på bordet imens vores dashboard giver dig alle informationer

Rating – gennemskuelighed

For Odeno er det vigtigt at kunderne ved hvad de betaler for og derfor er det vigtigt for os at du hele tiden både ved hvad du betaler for og hvad din løsning indeholder. Derfor har Odeno valgt at rate teleselskaberne ud fra følgende parametre inden for gennemskuelighed:

  • Antallet af gebyrer på en faktura 
  • Uforstpelige produktnavne (gennemskuelig faktura)
  • Brugervenlighed i app’en 
  • Funktioner i app’en 
  • Brugervenlighed i selvbetjening 
  • Funktioner i selvbetjening 
  • Antal Funktioner som fungere i udlandet
Odeno faktura flow
Odeno accepter faktura
Odeno find tilbud

Prøv det gratis nu!

Indhent tilbud